A route guide for the rock-climbing routes at Struben's Valley in Johannesburg (South Africa), allowing you to leave that dirty, dog-eared, and now barely legible set of printed wiki pages (half of which are missing anyway) at home.
This initial release includes just the basic functionality - a list of the routes, their grades and protection, as well as the detailed route descriptions.
Also included is a Google map of the area and a some general information that may be useful to anyone new to the area.
Although the guide is useable on a tablet, it really is primarily designed for use on a phone at the crag.Una guida percorso per le vie di arrampicata in Val di Struben a Johannesburg (Sud Africa), che consente di lasciare che sporca, set cane dalle orecchie, e ora appena leggibile di pagine wiki stampate (la metà dei quali mancano comunque) a casa.
Questa release iniziale comprende solo le funzionalità di base - un elenco delle rotte, i loro gradi e tutela, nonché le descrizioni dettagliate del percorso.
Inoltre è incluso una mappa di Google della zona e un alcune informazioni generali che possono essere utili a chiunque nuovo della zona.
Anche se la guida è utilizzabile su un tablet, in realtà è stato progettato principalmente per l'uso su un telefono in falesia.